رییس قرارگاه فرهنگی ستاد مبارزه با کرونا گلستان گفت: ۵۰ نقطه گرگان برای فعالیت فرهنگی روحانیون جهت مقابله با بیماری کرونا شناسایی شد.

حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد اظهار داشت: فعالیت های این قرارگاه فرهنگی برعهده علما و تشکل های دینی است که در کنار گندزدایی و ضد عفونی اماکن مذهبی و عمومی و معابر و تولید وتوزیع ماسک و مواد ضدعفونی، به آگاه سازی شهروندان نیز می پردازند.

**

سازمان نظام مهندسی ساختمان گستان ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به بخش درمانی استان جهت مقابله با ویروس کرونا اختصاص داد.

**

خط تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا توسط یک شرکت دانش بنیان در گلستان راه‌اندازی شد.

**

با درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مسوولیت انتقال ماسک‌های بهداشتی از کارخانه تا داروخانه‌ها به سپاه نینوا واگذار شده است.

**

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان گفت: سایت اینترنتی نهاد کتابخانه‌های عمومی برای دریافت و مطالعه آنلاین کتاب فعال است.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا که باعث کاهش حضور بازدید کنندگان از اماکن فرهنگی، موزه‌ها، سایت‌ها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی شده و برای جلوگیری از فرصت‌طلبی سودجویان و حفاران غیرمجاز، بازدیدهای نظارتی از آثار تاریخی‌ فرهنگی استان به صورت محسوس و نامحسوس افزایش یافت.

**

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی و سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونای گلستان گفت: شهرستان‌های کردکوی و علی آبادکتول به لحاظ جمعیتی از نظر گسترش و شیوع ویروس کرونا شرایط خوبی ندارند.

**

 جمعی از علما و روحانیون گلستانی، در نامه‌ای خواستار برگزاری فرائض دینی به صورت فردی تا مطلوب شدن شرایط ویروس کرونا در کشور شدند.

تاکنون ۶۴ شهروند گلستانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.