هادی حق شناس روز شنبه در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونای گلستان اظهار داشت: ساختمان های هتل ورزش، توانبخشی بهزیستی، توسکستان، محل برگزاری نمایشگاه بین المللی، یک سالن ورزشی، مسجد و مدرسه برای استقرار بهبودیافتگان کرونا در نظر گرفته شده که از آن برای گذراندن دوران نقاهت و در صورت ضرورت و نیاز برای درمان مبتلایان استفاده خواهد شد.

وی همچنین  از همکاری مردم برای حضور نیافتن در بوستان های جنگلی ناهارخواران، النگدره و دیگر تفرجگاه های گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه قدردانی کرد.

تقدیر استاندار گلستان از مردم در شرایطی است که فرماندار گرگان امروز شنبه از حضور پرتعداد شهروندان در تفرجگاه‌ها و مناطق جنگلی این شهرستان با وجود گسترش شیوع بیماری کرونا گلایه کرد.

استاندار گلستان همچنین در این نشست بر رفع تجمع در شهرداری ها برای دریافت پروانه ساختمانی، جمع آوری دستفروش ها در آستانه سال نو، کنترل تردد وسایط نقلیه از استان های همجوار و معرفی شهرهای پاک تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شامگاه دیشب جمعه گفت که تعداد تلفات ناشی از بیماری کرونا در این استان به ۱۷ نفر رسید.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: تاکنون ۸۸۷ نفر مشکوک به کرونا دارای تنگی نفس سندروم شدید در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا قطعی است.

ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز با بیان روند صعودی شیوع کرونا در استان از مردم خواست علاوه بر رعایت بهداشت فردی، به قرنطینه خانگی ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.