محمدرضا عباسپور رییس انجمن هنرهای تجسمی گلستان رتبه سوم سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان را کسب کرد.

**

نمایش فاصله به نویسندگی و کارگردانی سعید کاظمیان هنرمند گنبدی در مرکز هنرهای معاصر ژاپن با بازیگران ایرانی و ژاپنی اجرا می شود.

کاظمیان در اجرای این نمایش از چهار بازیگر ژاپنی و یک بازیگر ایرانی بهره می گیرد تا پدیده پخش زنده در شبکه های اجتماعی را مورد بحث قرار دهد.

**

مدیرکل شیلات گلستان گفت: تولید میگو در این استان ۷۵۰ درصد رشد داشت و از ۳۰۴ تن در سال ۹۲ به بیش از ۲ هزار و ۵۸۵ تن در سال ۹۷ رسید.

**

نخستین جشنواره شعر و ادب پارسی ویژه کودکان مهدهای کودک گلستان با شرکت ۲۰ مهدکودک و ۱۵۰ کودک از سراسر استان برگزار شد.

**

معاون اداره امور مراتع استان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل چرا در مراتع قشلاقی، پروژه مدیریت چرا و کنترل دام در این مراتع اجرا می شود.

**

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، مسوولان دستگاه ها و نهادهای مستقر در گلستان به دیدار مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در این استان رفتند.

ابوبکر دولو مدیرکل ثبت احوال گلستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل در منزل مادران شهید صادق مکتبی، شهید قربان سعادتی و شهید نصرت الله مازندرانی حضور یافت و از مادران این شهید والامقام تکریم کردند.

**

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: پنج گروه بیماران خاص شامل بیماران پیوند کلیه، هموفیلی، ام‌اس، تالاسمی و دیالیزی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

مهرداد کمانگری افزود: در حال حاضر ۱۰۷ بیمار هموفیلی، ۲۹۹ بیمار پیوند کلیه، ۳۸۴ بیمار ام‌اس، ۳۰۴ بیمار تالاسمی و ۵۸۶ بیمار دیالیزی از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

**

فرماندار شهرستان بندرترکمن از امکان حضور ۲ هزار و ۹۰۰ رای اولی در انتخابات روز جمعه این شهرستان  خبر داد و گفت : با مشارکت یک هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۹ حوزه انتخابیه این شهرستان و با حضور۳۳ داوطلب روز جمعه دوم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.