به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی شامگاه پنجشنبه در جلسه قرارگاه مرکزی راهداری زمستانی گلستان که جهت نحوه خدمات رسانی به استان گیلان تشکیل شد، اظهارکرد: در پی بارش برف سنگین طی روزهای اخیر در استان گیلان که منجر به بستن محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شد، پنج اکیپ از گلستان جهت بازگشایی محورهای روستایی به گیلان اعزام شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط قرارگاه مرکزی راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برخی استان ها فراخوان شدند تا اکیپ های راهداری خود را جهت بازگشایی محورهای مواصلاتی و یاری رساندن به مردم استان گیلان اعزام کنند.

میقانی بیان کرد: با توجه به آنکه پیش بینی می شود در روزهای آینده جبهه هوای ناپایدار به استان گلستان خواهد رسید با حفظ آمادگی، پنج اکیپ راهداری به همراه ماشین آلات لودر، گریدر و کمر شکن به استان گیلان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ضمن تقدیر از حضور اکیپ های راهداری استان گیلان در سیل فروردین ۹۸ تاکید کرد: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری و فرسودگی آنها در شرایط بحران، هم افزایی و بهره مندی از توانمندی های استان ها بهترین روش جهت خدمت رسانی به مناطق بحران زده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.