علی اصغر بیانی عصر چهارشنبه در جمع ورزشکاران، مربیان روسا و اعضای هیات‌های ورزشی شهرستان کلاله، افزود: مردم این شهرستان با درصد بالای مشارکت در انتخابات‌های گذشته‌، حضور حداکثری خود را درعرصه‌ سیاسی کشور به نمایش گذاشتند و در انتخابات دوم اسفند نیز با مشارکت یکپارچه خود، زمینه یاس و نومیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

وی به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان و نیز خواسته‌ها و نیازهای ورزشکاران کلاله و کمبودهایی که در این عرصه وجود دارد، اشاره کرد و گفت: با توجه به توضیحات مسئول اداره ورزش و جوانان این شهرستان در مورد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، تلاش می کنیم که برخی از پروژههای نیمه تمام و ضروری را از محل اعتبارات استانی به اجرا در آورده و به بهره‌برداری برسانیم.

درادامه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله نیز اعلام کرد: در این شهرستان ۱۲ باشگاه ورزشی بخش خصوصی ، ۱۰ سالن سرپوشیده شامل ۶ سالن چند منظوره و ۴ سالن اختصاصی رشته‌های رزمی فعالیت دارند.

داوود عوض‌زاده ادامه داد: پنج پروژه سالن سرپوشیده ورزشی و سه پروژه چمن مصنوعی در این شهرستان به علت کافی نبودن اعتبار اختصاصی، نیمه تمام مانده است.

وی از فرماندار کلاله، مسئولان مرتبط استانی و کشوری خواست برای به پایان رساندن عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان مساعدت و اقدامات لازم را انجام دهند.

در این مراسم از سه ورزشکار برتر کلاله به نام‌های حسینعلی گزمه در رشته پرورش اندام، محمدرضا چابک در رشته موی‌تای و سیما سعدی‌زاده در رشته کبدی که موفق به کسب عناوین برتر بین‌المللی و کشوری شده‌اند، با اهدای جایزه و لوح یادبود تجلیل شد.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.