محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طرح جهادی «سلامت احسان» در روستای گلند شهرستان رامیان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان اجرا شد.

سلمان زاده توضیح داد که این طرح به میمنت ایام الله دهه فجر و با هدف تحقق برنامه های این ستاد در نقاط کم برخوردار در چهار نقطه از استان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با همکاری گروه های جهادی همکار ستاد و با محوریت خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان و رسیدگی به وضعیت سلامت قشر محروم اجرا می شود.

سلمان زاده گفت: پایگاه شماره یک آن امروز (یکشنبه) در گلند با نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و به صورت یک روزه و با حضور چند تن از پزشکان فوق تخصص، پزشک عمومی، روانشناس، اورژانس اجتماعی، بهورز و پرستاران برپا شد وضعیت سلامت جسمی و روانی ۱۸۰ نفر از بیماران روستا بررسی شد.

وی بیان کرد: از جمله اقدام برجسته این طرح حضور تیم پزشکی به همراه پزشک حاذق فوق تخصص در منزل چند بیمار سرطانی بود که پس از عیادت، خدمات پزشکی ارائه شد.

سلمان زاده گفت: این خدمات در هفته های جاری به مناطق کم برخوردار آق قلا، کردکوی، حاشیه محروم شهرهای گرگان و گنبدکاووس و با حضور دیگر گروه های جهادی همکار خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.