دختران بسکتبالیست گرگان در اولین رقابت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ایران در آبادان حریف جنوبی خود را با نتیجه ۹۴ به ۷۲ شکست داد تا با امیدواری بیشتر به مسابقه دوم و استفاده از موقعیت میزبانی بتواند راهی فینال شود.

نیکا بیک لیکلی سرمربی گرگان برای مسابقه امروز از شادی عبدالوند، یاسمن محمدی، شیدا شجاعی، نیلوفر مفیدی و تیناادنا عیسائیان در ترکیب اولیه تیمش مقابل شاگردان شایسته متشرعی سرمربی پالایش نفت آبادان با ترکیب نخستین روژانو محمدی، فرزانه فروتن‌فرد، ناهید اسدی‌آقداش، الناز سیاهی و فائژه شهریاری استفاده کرد.

تیناادنا عیسائیان از گرگان با کسب ۲۷ امتیاز و اثرگذاری ۳۵ ضمن کسب عنوان برترین بازیکن میدان با ۲۷ ریباند به عنوان بازیکن دبل دبل در کنار الناز سیاهی از تیم آبادان با ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند شناخته شد.

همچنین یاسمن محمدی از گرگان با ۲۳ امتیاز و اثرگذاری ۳۰ دیگر بازیکن موثر و امتیازآور تیمش شناخته شد و شیدا شجاعی و شادی عبدالوند دیگر بازیکنان گرگان به ترتیب با ۱۷ و ۱۴ امتیاز و اثرگذاری ۱۰ و ۱۱ بازیکنان امتیازآور و موثر بودند.

دیدار دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر دختران باشگاه‌های ایران پنجشنبه هفته آینده ۲۴ بهمن ۹۸ در خانه بسکتبال گرگان برگزار خواهد شد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی امروز گروه بهمن تهران توانست در اصفهان با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ تیم نامی‌نو این شهر را شکست دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.