مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت : نمایش ۱۰ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کاپری گرگان قطعی شد.

عادله کشمیری با اشاره به اینکه این آثار از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه اکران خواهند شد ادامه داد: همچنین ۵ فیلم کودک و نوجوان هم در نوبت صبح ویژه مدارس به روی پرده خواهد رفت.

**

۱۵۰  دانش آموز گرگانی در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.

**

مدیر کل حمل و نقل و راهداری گلستان گفت: از ۱۲ هزار دستگاه کامیون و وانت‌بار فعال در استان فقط یک هزار و ۸۰۰ وانت بار در سامانه کارت هوشمند برای حمل و نقل برون شهری ثبت نام کردند.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۳۵ شعبه در این استان به تخلفات انتخاباتی مجلس یازدهم رسیدگی می کنند که تاکنون پرونده ای در این زمینه ایجاد نشده است.

**

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کلاله گفت: کادر پزشکی - درمانی این شهرستان در ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ۵۳ خانه بهداشت و ۲پایگاه سلامت شهرستان به یک هزار و ۳۶۸ زن باردار خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می‌دهند .

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری علی آباد کتول گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان یک دستگاه خودرو حامل قاچاق چلم، چوب و قارچ توقیف و ضبط شد.

**

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: مشارکت در تعمیر و مرمت ۶ بنای تاریخی شهرستان گرگان بااعتبار ۲ میلیارد ریال در دست اقدام است و عملیات تعمیر و مرمت این ابنیه پس از سیر مراحل قانونی و تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

**

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: امسال ۹۹۷ فقره پرونده کالای قاچاق در تعزیرات حکومتی استان تشکیل ش که تاکنون به ۹۹۵ پرونده رسیدگی و رای صادر شده است.

**

سرپرست کمیته امداد گلستان با اشاره به کمک مردم ترکمن شهرستان آق قلا به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین محموله مراکز نیکوکاری انصار ترکمن صحرا این نهاد به ارزش ۴ میلیارد ریال شامل موادغذایی، پتو، لباس، آب معدنی و لوازم گرمایشی برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان ارسال شد.

**

رییس اداره منابع آب شهرستان های رامیان و آزادشهر از عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه قره چای در شهرستان آزادشهر به طول ۹ کیلومتر در مجاورت روستای قره چای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۵ کیلومتراز این لایروبی ها انجام شده و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.