حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل دیلم روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی که توسط اتاق اصناف گنبدکاووس برگزار شد، گفت: اسلام به برکت خون شهیدان بالاخص خون سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و نیز شهیدان انقلاب اسلامی از آغاز تا الان به حرکت حیات‌بخش خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه جنگ بین کفار با اسلام از صدر اسلام تا الان بوده و ادامه دارد، افزود: این وعده الهی است که دین اسلام به دلیل ریشه و اصالتی که دارد، در عالم هستی ماندگار شده اما کفار و استکبار جهانی نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام دیلم همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اصالت خانوادگی، اخلاق و بندگی خدا و قدرت و شجاعت را از ویژگی‌های خاندان نبی مکرم اسلام(ص)، جبهه حق و شهیدان دانست و اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی هم با همین ویژگی‌ها از دین اسلام دفاع کرد و دراین راه مقدس به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: اگرچه شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام توسط آمریکای جنایتکار، اقدامی ناجوانمردانه بود اما بواسطه جهاد فی‌سبیل‌الله سردار قاسم سلیمانی، خداوند متعال نیز او را در بین مردم بسیار محبوب کرد و همه دیدند که در مراسم تشییع و خاکسپاری آن سرباز فدارکار اسلام، جمعیت چند میلیونی در شهرها حضور می‌یافتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با قدردانی از اصناف و بازاریان این شهرستان برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، گفت که امروز جامعه به روحیه انقلابی، اخلاقی و ولایتمداری این سرباز بزرگ سپاه اسلام برای پیمودن راه او و دیگر شهیدان انقلاب نیاز دارد.

همچنین در این مراسم اصناف و بازاریان گنبدی از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هدف قراردادن پایگاه نظامی "عین‌الاسد" آمریکا با با سردادن شعار "سپاه پاسداران، تشکر تشکر" قدردانی کردند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه گذشته ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای پنتاگون /وزارت دفاع این کشور/ به شهادت رسیدند. 

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است؛ حدود ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۵۲ اتحادیه صنفی در این شهرستان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.