حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه دوشنبه در مراسم "سردار دل ها" ویژه گرامیداشت سردار سلیمانی در گرگان اظهار داشت: شهادت فرمانده سپاه قدس، منشاء تحول عظیم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها خواهد بود و راهی که او آغاز کرد با مجاهدت جوانان کشورهای اسلامی تا دستیابی به پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

رعایتی ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: یاد و نام این شهید والامقام و حماسه‌سازی های درخشان او برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و انتقام خون پاک این شهید از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان کرد: دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی می تواند با محور مقاومت مقابله کند در حالی که راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بوده و همرزمان آن شهید تداوم بخش راه و منش او در مبارزه با استکبار خواهند بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.