مهران شاهین‌طبع امروز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسوولان و کادر فنی بندرعباس بعد از باخت تیم‌شان در هفته اول دور رفت به ما (شهرداری گرگان) با جذب یونس لاله‌زاده و یک بازیکن خارجی گارد راس، خود را تقویت کرده و نمایش خوبی در ادامه فصل از خود نشان دادند.

وی اظهار کرد: بندرعباس در دور رفت لیگ برتر مقابل مهرام تهران به برتری رسید و باوجود اولین حضورشان در لیگ برتر نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و ما هم مقابل آنها مشکل خواهیم داشت.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: هفت بازیکن آسیب دیده داریم که ۲ نفر شکستگی دست و پا، یک نفر سوختگی، یک نفر مصدوم از ناحیه کتف و آرنج و بقیه هم مصدومیت‌های دیگری دارند ولی باید ضمن سازگاری با شرایط پیش رو، ادامه فصل را مدیریت کنیم.

وی در خصوص جذب رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی شهرداری و امکان حضورش در نیم فصل دوم بیان داشت: با رایان قرارداد مقطعی بسته‌ایم، به دلیل مصدومیت روزبه ارغوان، کیوان ریاعی و پری پتی، او می‌تواند در پست‌های تخصصی این بازیکنان کمک حال تیم باشد.

وی در خصوص جذب یکی از سه بسکتبالیست مطرح و ملی پوش (حامد حدادی، بهنام یخچالی، آرون گرامی‌پور) گفت: باید منتظر پایان فصل تیم‌های آنها در خارج کشور باشیم تا بازیکن آزاد شوند، به نظرم اظهارنظر در اینباره زود است و باید حداقل تا اواسط دور برگشت منتظر ماند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز پنجشنبه هفته جاری پنجم دی ماه ۹۸ از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف شهرداری بندرعباس می رود.

این رقابت از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران و آغاز دور برگشت (نیم فصل دوم مرحله مقدماتی) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.