آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان دستگیری زم را اقدام بزرگ اطلاعاتی خواند و گفت: این فرد در حمایت لایه‌ های متعدد امنیتی فرانسه قرار داشت اما سازمان اطلاعات سپاه با دنفوذ در آن لایه‌ های پیچیده او را بازداشت کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارتباط اطلاعاتی فرانسه با دیگر کشورها  از جمله آمریکا افزود: دستگیری این فرد معاند در خارج کشور، افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود.

آیت الله نورمفیدی در ادامه از ساخت جت آموزشی توسط نیروهای مسلح کشور به عنوان برگ افتخاری دیگر از دستاوردهای نظام در شرایط تحریم یاد کرد و گفت: ساخت این جت تمام ایرانی موجب خرسندی دلسوزان نظام شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه تمام اجزای این جت اعم از موتور و قطعات مورد نیاز آن تولید داخل است ادامه داد: اوج گرفتن تا ارتفاع ۱۲ کیلومتری با سرعتی نزدیک به سرعت صوت و  نشستن در باند ۷۰۰ متری از ویژگی های این جت است.

آیت الله نورمفیدی ضمن قدردانی از نیروهای داخلی که در مسیر سازندگی و مسائل امنیتی گام برمی دارند و بیان این که دستگیری زم و ساخت جت آموزشی از لحاظ پیشرفت و امنیتی دارای اهمیت است یادآور شد: آسایش و آرامش امروز کشور به دلیل تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شعارهای عاشورا انسانیت و ظلم‌ ستیزی بوده که باعث شده از همه ادیان الهی در پیاده روی بزرگ اربعین حضور داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.