حجت‌الله یوسفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: احمد صفرخانی از گنبدکاووس به عنوان مربی و علیرضا هاشم‌زاده از گنبدکاووس نیز در رده سنی بزرگسالان و عباس اسفندیاری از علی‌آبادکتول در رده سنی پیشکسوتان به نمایندگی از استان گلستان همراه تیم ملی منتخب هستند.

وی افزود: این مسابقات توسط فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته در تمام سبک‌ها به مدت هشت روز در کشور مالزی برگزار می‌شود.

احمد صفرخانی که هفت سال سابقه مربیگری تیم ملی منتخب سبک گوجوکای جی کی اف را دارد و ۱۰ سال هم نایب رییس این سبک در کشور است به خبرنگار ایرنا گفت: هفت ورزشکار زن و هفت ورزشکار مرد به همراه دو مربی و یک سرپرست این تیم را در مسابقات جهانی همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع دو ورزشکار از گلستان، دو ورزشکار از تهران، پنج ورزشکار از مازندران، پنج ورزشکار از اردبیل و یک ورزشکار از قم اعضای تیم ملی منتخب را تشکیل می‌دهند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، روز اعزام تیم ملی به مالزی، ۲۷ شهریور است.

به گزارش ایرنا، سبک گوجوکای کن بوکان شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شد به عنوان رئیس سبک گوجوکای جی کی اف(gkf) در کشور انتخاب شد.
این سازمان همچنین با چند فدراسیون کاراته مانند فدراسیون کاراته ایران، فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته، فدراسیون کاراته گوجوریو آسیا و فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن همکاری می‌کند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.