بر اساس اعلام روابط عمومی هیات سوارکاری گلستان، هفته اول مسابقات اسبدوانی فصل پاییزه ۹۸ کشور فردا جمعه پانزدهم شهریور از ساعت ۱۴ در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

جوایز در نظر گرفته شده برای اولین هفته این مسابقات ۷۸۴ میلیون ریال است که به مالکین، مربیان و سوارکاران اسب‌های برتر تعلق خواهد گرفت و قرار است ۵۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار متری با هم رقابت کنند.

**

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری دومین تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن از ۹ تا ۱۳ مهر ماه در این شهرستان خبرداد و افزود: تاکنون ۳۵ تیم از کشورهای ایران، لهستان، ژاپن، قزاقستان، عمان، اسلوونی، جمهوری چک، ایتالیا، نروژ، کانادا، سوئد، ترکیه و سوئیس برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

**

مسابقات والیبال دسته یک قهرمانی کارگران کشور که در شیروان جریان داشت، با نایب قهرمانی گلستان و قهرمانی تیم میزبان  پایان یافت.

**

اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان از صبا توحیدی فر دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو هانمادانگ ۲۰۱۹ کره جنوبی و مربی وی تجلیل کرد .

**

کاروان اعزامی دختران گلستان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در وزن ۶۴ کیلوگرم این رقابت‌ها شد .

پارمیدا محمودیان و الینا بالاجاده مدال آوران گلستان در این مسابقات بودند.

**

علی بای، بهمن ممشلی، میلاد قاسمی و مجتبی غریب از گلستان، رقابت بین تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور را قضاوت کردند.

**

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.