معاون سیاسی , امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اصل مطالبه گری بعنوان مکانیسمی اثر بخش در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت گفت: آگاهی افراد دارای معلولیت از حقوق مدنی خود، موجب تسریع و تسهیل در پیشبرد منافع گروههای هدف خواهد شد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: انجمن ها و موسسات مرتبط با امور معلولین می بایست در جامعه شرایط و فضایی را مهیا کنند تا افراد نسبت به حقوق معلولین آگاهی پیدا کرده و خود را ملزم به رعایت آن نمایند.

 حمیدی فرماندار گرگان بر توزیع عادلانه اقلام تنظیم بازار در روستاهای گرگان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه یک چهارم جمعیت شهرستان در روستاها سکونت دارند، نیاز است با همکاری بخشداران، اقلام‌تنظیم بازار در اختیار دهیاران قرار گیرد تا بصورت عادلانه در بین مردم عزیز توزیع گردد.

زمان ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلستان برای پذیرش مهرماه ۹۸ اعلام شد.

ثبت نام از داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی از ۲۷ مرداد ۹۸ و دوره کارشناسی از ۲ شهریور ۹۸ آغاز می شود.

 نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تشکل های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد علی آبادکتول با حمایت شورای اسلامی و شهرداری، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، سمن ها و تشکل های مردم نهاد این شهرستان افتتاح شد.

  عقیل مهقانی و وحید حاج سعیدی از گلستان در اولین جشنواره رسانه ای خزر در بخش های گزارش و عکس حائز رتبه اول و دوم شدند

حاج سعیدی با گزارش «جای شما خالی رفته بودیم شمال» حائز رتبه ی دوم و در بخش ویژه خزر باعنوان « یک دریا پر از رویا» مقام دوم را کسب کرد و مهقانی در بخش عکس (تک عکس و گالری» موفق به کسب رتبه اول شد.

حق شناس استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت صادرات در رشد اقتصادی استان گفت: بخش عظیمی از صادرات کارخانه سیمان پیوند گلستان از بندر امیرآباد در فاصله ۳۰۰ کیلومتری محل تولید انجام می‌شود که برای کاهش هزینه‌های ناشی از آن در تلاشیم با هماهنگی‌های صورت گرفته در مرز زمینی اینچه‌برون این بعد مسافت را به یک پنجم کاهش دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.