به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، محمدتقی زمانی نژاد با اشاره به آمار نهایی واحدهای خسارت دیده از حوادث قهری فروردین ماه گلستان اظهار داشت :سیل، رانش و طوفان به ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد مسکونی آسیب زد که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ واحد نیازمند احداث مجدد هستند و مالکان ۹ هزار و ۳۲۷ واحد نیز ۴۱۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض دریافت کردند.

وی بیان کرد: همچنین  ۱۳ هزار و ۸۰۲ واحد نیازمند تعمیر هستند که تاکنون کار تعمیر هشت هزار و ۳۹۴ واحد معادل ۸۸ درصد به پایان رسیده است.

زمانی نژاد افزود: تاکنون دو هزار و پنج واحد آواربرداری، سه هزار و ۴۷۲ واحد پی کنی، هزار و ۹۰۴ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۸۳۳ واحد در مرحله اجرای اسکلت، ۱۸۱ واحد در مرحله اجرای سقف و ۹۴ واحد در مرحله دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی قرار دارند.

زمانی نژاد گفت: تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی هم ۱۳ هزار و ۷۸۱ واحد بود که از این تعداد پنج هزار و ۸۵۴ واحد نیازمند نوسازی و مابقی به مرمت احتیاج دارند .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان همچنین از توزیع هشت هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب در بین سیل زدگان استان خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.