به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این بنیاد، محمدتقی زمانی نژاد در این زمینه اظهار داشت: پس از اتمام تعمیرات این تعداد واحد باقی مانده، جشن پایان کار تعمیرات واحدهای مسکونی سیل زده گلستان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که زمان و مکان این مراسم در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود، عنوان کرد: تاکنون هشت هزار و ۲۰۰ تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری برای تعمیرات منازل خسارت دیده ناشی از سیل، طوفان و رانش زمین در گلستان، بین مردم توزیع و ۴۱۰ میلیارد ریال کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان بخش مسکن این استان پرداخت شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه بازسازی و احداث واحدهای مسکونی روستای روستای قلعه قافه از توابع شهرستان مینودشت در شرق این استان از امروز هفتم مرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، هزار سهمیه احداث منازل روستایی جدید به ستادهای بازسازی بنیاد مسکن استان اختصاص یافته است.

به گفته زمانی نژاد: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۷۸ پرونده برای دریافت تسهیلات معرفی شده و بانک‌ ها با ۱۲ هزار و ۶۹ واحد قرارداد بسته‌ اند.

بارندگی های بسیار شدید و مداوم در روزهای پایانی سال گذشته منجر به وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان گلستان بویژه در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان شد که این امر و نیز آبگرفتگی های وسیع و رانش زمین خسارات سنگینی به بخش های مختلف اعم از کشاورزی، مسکن و زیرساخت های استان گلستان وارد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.