محمدرضا کنعانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر سایت گنبد با تمام امکانات و تجهیزات، زباله های عفونی را از مطب پزشکان و آزمایشگاه های دارنده این زباله ها جمع آوری کرده، حمل و سپس از بین می برد و با توجه به اهمیت موضوع مجوز یک سایت جدید دیگر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در یکی از شهرهای  شرق استان صادر شد. 

به گزارش ایرنا در حال حاضر حدود ۳۰۰ مطب پزشک و آزمایشگاه، رادیولوژی در شهرستان گنبدکاووس فعالیت دارند و زباله های عفونی خود را به شرکت های جمع آوری کننده پسماند پزشکی تحویل می دهند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان به مسئله قرق اختصاصی در استان اشاره کرد و گفت: قرق اختصاصی یک شغل درآمدزا و پذیرفته شده در جهان است اما تاکنون درخواست و مراجعه ای برای این کار به محیط زیست استان ارسال نشده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مشکلات نصب اسکله سبک شناور در ساحل بندرترکمن رفع و مجوز آن صادر شد و به زودی اداره کل بنادر و دریانوردی گلستان عملیات اجرایی نصب آن را آغاز می کند.
به گفته کنعانی همچنین میراث فرهنگی با یک میلیارد تومان اعتبار، تقویت زیرساخت های برق و فیبرنوری با رعایت تمهیدات زیست محیطی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.