معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: هم اینک راه مسدود شده ناشی از سیل دیگری در گلستان وجود ندارد و به جز جاده 2 روستای رانشی صفی آباد مینودشت و میان رستاق علی آباد، راه ارتباطی همه مناطق شهری و روستایی استان باز است.
غلامرضا بیکی بیان کرد: ارتباط روستاهای بالا دست، صفی آباد مینودشت از طریق قلعه قافه و دهنه چهل چای به مینودشت برقرار بوده و ارتباط روستای میان رستاق علی آباد با 60 خانوار جمعیت هم تا چند روز آینده با بازسازی جاده قدیمی برقرار می شود.
بیکی با اشاره به این که استان های مشارکت کننده در بازگشایی جاده های خسارت دیده از سیل اخیر گلستان با پایان عملیات از منطقه خارج شده اند، افزود: ارایه خدمت به مناطق سیل زده برای ترمیم و ساخت جاده های جدید با 400 نیروی راهداری و حمل و نقل جاده ای و استفاده از 160 دستگاه ماشین آلات گلستان ادامه دارد.
وی با اشاره به برش 117 نقطه از جاده های گلستان برای عبور سیلاب گفت که سیل و رانش زمین سه هزار میلیارد ریال به راه های ارتباطی گلستان خسارت وارد کرد.
بیشتر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که دولت 20 میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم جاده های خسارت دیده از سیل اخیر گلستان با اولویت لکه گیری آسفالت اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، بارش های شدید و رگباری باران در روزهای پایانی سال گذشته و طغیان رودخانه ها و سر ریز شدن سدهای بوستان در کلاله، گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و وشمگیر در آق قلا منجر به آبگرفتگی شهر و روستاهای گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان شد و خسارت زیادی به زیرساخت از جمله راه های ارتباطی این مناطق وارد کرد.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.