به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری گلستان، رحمان جمال ‎لیوانی در نشست هماهنگی اردوی جهادی مسوولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اظهار داشت: در مجموع 16 هزار و 160 واحد صنفی در استان فعال است.
وی اضافه کرد: در شهرستان ‎آق ‎قلا از مجموع سه هزار و 456 واحد صنفی بیش از یکهزار و 200واحد بین 30 تا 100 درصد آسیب دیده اند که رقمی بالغ بر 322میلیاردریال می شود.
به گفته وی، همچنین از یکهزار و 845 واحد صنفی شهرستان سیل زده گمیشان افزون بر 250 واحد صنفی و از 10 هزار و 856 واحد صنفی فعال در گنبدکاووس بیش از 150 واحد بر اثر سیل خسارت دیده است.
وی همچنین یادآور شدکه تاکنون از سوی اصناف و بازاریان گلستان پنج میلیارد و 895 میلیون ریال کمک نقدی و افزون بر 12 میلیارد ریال کمک غیرنقدی برای سیل زدگان استان جمع آوری شده است.
رییس بسیج اصناف سپاه نینوا، بیشتر کمک‎های غیرنقدی را در قالب لوازم بهداشتی، خوراکی، پتو و لباس بیان کرد و افزود که بر اثر سیل بسیاری از خانواده‌ها برخی کالاهای اساسی زندگی و اقلامی مانند یخچال، پتو، فرش و موکت را از دست دادند که تلاش می شود با هماهنگی اتاق اصناف آق‌قلا، تعمیرات لوازم خانگی آنان رایگان انجام شود.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.