به گزارش ایرنا محمدعلی هروی عصر دوشنبه در گفتگوی خبری اظهار داشت: اقلام وارده پس از تفکیک و دسته بندی بین اهالی سیل زده این روستا تقسیم و چگونگی توزیع آن نیز به صورت ارتباط زنده تصویری به سازمان امداد و نجات کشور گزارش شد.
به گفته وی، این کمک ها شامل 20 دستگاه چادر امدادی، 110 تخته پتو، 20 سرویس ظروف و 20 ست لوازم بهداشتی، 40 تخته موکت و 20 بسته غذایی بود.
به گزارش ایرنا، همچنین جمعیت هلال احمر روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از وقوع سیل گسترده در کشور برخی نهادهای بین‌المللی و جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر سایر کشورها همدردی خود با مردم ایران و آمادگی برای همکاری در زمینه امدادرسانی یا ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی را اعلام کردند.
دفتر هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل(OCHA) در ایران، الحاج اس سی دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، هلال السایر رییس جمعیت هلال احمر کویت، حسن بانو غضنفر رییس جمعیت هلال احمر افغانستان، نوروز اصلانوف رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان و عضو پارلمانی این کشور از این جمله بودند.
بر اساس این اطلاعیه، صلیب سرخ آلمان، جمعیت هلال احمر ترکیه و جمعیت هلال احمر کویت از جمله مجموعه هایی بودند که کمک های غیر نقدی برای سیل زدگان ارسال کردند که توسط جمعیت هلال احمر دریافت و برخی از آنها نیز تاکنون در میان سیل زدگان توزیع شده است.
7333/1648/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.