به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالکریم جاور در خطبه های نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: تلاش نیروهای نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه برای رفع مشکلات ناشی از سیل، بویژه انتقال لایروب های قوی از سایر مناطق کشور برای حل مشکل آبگرفتگی شهرهای گمیشان و آق قلا از سوی نیروی دریایی قابل تقدیر است.
وی بر ضرورت لایروبی اساسی و کامل رودخانه ها بویژه در مناطق انتهایی در حاشیه دریای خزر و تداوم آن در مناطق بالادست تاکید کرد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه درآینده نیز تاثیر گذار خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سامانه لایروب تخصصی و سنگین نیروی دریایی ارتش چند روز پیش از خرمشهر توسط 3 فروند هواپیماهای ترابری نیروی هوایی برای تسریع درخروج آب از آق قلا و گمیشان از طریق گرگان رود و رودخانه قره سو به استان گلستان منتقل شد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم منطقه از مسئولان نظام جمهوری اسلامی می خواهم با استفاده از نظرات کارشناسان مجرب، برای پیشگیری از وقوع سیل های مخرب در استان گلستان اقدامات لازم را انجام دهند.
آخوند جاور با ابراز همدردی با بستگان جانباختگان سیل در استان گلستان و سایر مناطق کشور از جمله استان لرستان، برای آنها صبر از درگاه خداوند مسئلت کرد.
نمازگزاران اهل سنت گنبدکاووس در آیین نماز جمعه این شهرستان، برای علو درجات روح درگذشتگان سیل های اخیر دعا کردند.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.