کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: درجریان سیل اخیر در گنبدکاووس مجموعا 60 واحد آموزشی شامل 36 مدرسه درمناطق شهری و 24 مدرسه در مناطق روستایی این شهرستان دچار خسارت شدند که عموما در حد آبگرفتگی بود.
وی مقدار خسارت وارده به مدارس گنبدکاووس درجریان سیل اخیر را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از فروکش کردن سیل، اقدامات لازم برای تخلیه گل و لای و شست شوی داخل کلاس ها انجام شد و هم اکنون کلاس های درس آماده پذیرش دانش آموزان در روز 17 فروردین هستند.
نظرنژاد اضافه کرد: در جریان سیل امسال، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونین، کارشناسان و مدیران استانی از مدارس آسیب دیده گنبدکاووس بازدید و دستورات لازم صادر کردند.
وی تصریح کرد: بر این اساس فعلا 100 عدد میز و 200 عدد صندلی دانش آموزی در اختیار آموزش و پرورش گنبدکاووس گذاشته شده که برحسب نیاز، بین مدارس آسیب دیده توزیع شده است.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین گفت: دانش آموزانی که در حادثه سیل امسال کتاب های درسی خود را از دست داده اند، نگران نباشند زیرا کتاب درسی تهیه و در اختیار آنان گذاشته می شود.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس افزون بر 75 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا مقطع متوسطه دوره دوم دارد که در 435 واحد آموزشی واقع درمناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.