مسئولان دو اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند که این اقلام بین مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.
محمد باقرپور، رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس در این خصوص گفت: در حوزه این اداره، تاکنون 550 خانوار آسیب دیده از سیل شناسایی شدند که نخستین محموله کمک های مردمی شامل 79 دستگاه یخچال، 133 تخته فرش در اندازه های مختلف، 79 تخته موکت 12 متری و 237 تخته پتو بر حسب میزان آسیب دیدگی مددجویان بین آنان توزیع شد.
رحیم تیموری رییس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس نیز به ایرنا گفت: درحوزه این اداره تاکنون 463 خانوار آسیب دیده از سیل شناسایی شدند که اقلام اهدایی مردم شامل 34 دستگاه یخچال، 181 تخته فرش و 326 تخته پتو بر حسب میزان خسارت بین مددجویان این نهاد درمناطق شهری و روستایی توزیع شد.
کمیته امداد شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال 95 به دو منطقه یک و دو تبدیل شد تا به افزون بر 11 هزار خانوار زیرپوشش با جمعیت تقریبی 25 هزار نفر خدمات رسانی نمایند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.