به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ایرنا در مراسم محوری پرسه که همراه با قرائت قرآن و مداحی و روضه خوانی برگزار شد، سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، شماری از مسوولان استانی و نمایندگان مجلس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
آیت الله نورمفیدی در این مراسم گفت: بر اساس فرموده پیامبر اکرم (ص) جای این افراد که در مسیر خدمت به خلق جان خود را از دست دادند، بهشت است.
وی یادآور شد: جان باختن شیعه و سنی در این حادثه و حضور نیروهای مختلف شیعه به منظور کمک به اهل سنت استان که در سیلاب گرفتار شده اند، وحدت بین آنان را بیشتر کرده و مورد توجه جهانیان قرار گرفت.
سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی هم گفت: ریخته شدن خون جوانان شیعه و سنی با همدیگر در جهت خدمت به مردم و جلوگیری از تخریب و خسارات بیشتر در منطقه ناشی از سیلاب جاری شده، وحدت بین مسلمانان را بیشتر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای مردمی اعم از شیعه و سنی در کنار هم بدون هیچ نگاه و منتی نشان از خدمت در راه خدا دارد و بدون شک جان دادن این افراد بی مزد نخواهد ماند.
شامگاه سه شنبه یک فروند قایق با 25 سرنشین به علت شدت جریان آب با دهانه بتنی پل برخورد و واژگون شد که در این حادثه 19 نفر نجات یافته و 6 نفر مفقود شدند و تاکنون جسد 5 نفر کشف شده است.
شهرستان گمیشان واقع در غرب استان گلستان همچنان در محاصره آب است.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.