به گزارش ایرنا از این سازمان علی بختیاری روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی بارش های اخیر در کشور و جاری شدن سیل در استان های مختلف همچون گلستان، تعدادی از خبرنگاران و عوامل رسانه‌های خارجی با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از امروز عازم مناطق آسیب دیده شدند تا از نزدیک از نحوه امدادرسانی به مردم و ابعاد این حادثه گزارش تهیه کنند.
وی افزود: درصورت تداوم درخواست ها تعدادی دیگر از خبرنگاران رسانه‌های خارجی پس از هماهنگی با دفاتر مرکزی رسانه متبوع خود طی روزهای آتی، از مناطق آسیب دیده بازدید و اطلاع رسانی خواهند کرد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور یادآورشد: در این مرحله نمایندگان شش رسانه از کشورهای آلمان، اسپانیا و فرانسه از جمله خبرنگاران و گروه‌های خبری هستند که به درخواست خود و با تایید اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همراهی متخصصین جمعیت هلال احمر در استان گلستان حضور می‌یابند.
به گزارش ایرنا در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد، سیلاب برخی استان های شمالی،جنوبی و جنوب غرب کشور را در برگرفت، عمده ترین آسیب های این پدیده در دو استان گلستان و مازندران بوده و عملیات امداد رسانی توسط دستگاه های اجرایی، ارگان های نظامی و نهادهای مدنی و مردم در این دو استان ادامه دارد.
در همین راستا رییس جمهوری دیروز با سفر به استان های گلستان و مازندران در جریان امداد رسانی به سیل زدگان قرار گرفت.
7029/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.