احسان گوهری راد چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر مدارس آسیب دیده از سیل گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، مراوه تپه، مینودشت، کلاله، آق قلا و گمیشان است.
وی مجموع مدارس آسیب دیده از سیل گلستان را 256 مدرسه اعلام و اظهار کرد: این مدارس بین 10 تا 50 درصد آسیب دیده اند و در شهرستان آق قلا و برخی روستاهای گمیشان 70 تا 80 مدرسه زیر آب هستند.
وی افزود: در آق قلا بین 27 تا 30 مدرسه در وضعیت بحرانی قرار دارد که نیاز است آخرین وضعیت آنها ارزیابی شود و به احتمال زیاد پس از فروکش کردن آب باید در حیاط آنها چادر یا کانکس برای دانش آموزان تعبیه کنیم.
وی تصریح کرد: شیفتی کردن مدارس در برخی مناطق گلستان و تغییر شیفت ها و ساعت های آموزشی اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه باید با وزارت خانه متبوع برای تامین کتاب های درسی از بین رفته و تغییر زمان برگزاری امتحانات آخر سال مکاتبه و مجوز بگیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان مشکلات روحی و عاطفی دانش آموزان استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در عین حال برای امتحانات نهایی که بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، باید تمهیدات ویژه پیش بینی شود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.