حسن صفاریه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با اعزام تیم های بهداشت و درمان به مناطق سیل زده استان گلستان اظهار داشت: تیم بهداشت و درمان شامل 6 پزشک، 6 پرستار و 2 ماما، برای ارایه خدمات درمانی به این مناطق اعزام شده و همچنین پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان نیز در محل اسکان اضطرای سیل زدگان شهرستان آق قلا به منظور ویزیت رایگان در محل سوله ورزشی روستای امیرآباد گرگان حضور دارند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تیم بهداشت و درمان مستقر در منطقه تاکنون 165 مورد خدمات پزشکی و 82 مورد خدمات پرستاری به آسیب دیدگان ارایه و همچنین هشت نفر نیز به بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند 97 در شرق استان گلستان باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادست موجب به راه افتادن سیل در رودخانه ها شد و شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را بدلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.