به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز پنجشنبه در سالن ورزشی امام خمینی گرگان برگزار شد، تیم میزبان که از حمایت هواداران خود بهره می برد با نتیجه 74 بر 56 میهمان خود تیم ذوب آهن را شکست داد.
تیم شهرداری در کوارترهای اول و سوم به ترتیب با نتایج 28 بر 13 و 13 بر 8 حریفش را شکست داد اما در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج 18 بر 17 و 17 بر 16 بازی را واگذار کرد.
کادر فنی تیم شهرداری که در بازی هفته قبل مقابل پتروشیمی بندرامام به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود در این مسابقه از همه توان و ظرفیت برای شکست حریف استفاده کرد تا گام خود برای قرار گرفتن در بالای جدول رده بندی را محکم تر بردارد.
حمیدرضا کلاسنگیانی برای این بازی از بابک نظافت، عدنان دورقی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی بازیکن آمریکایی خود را از ابتدا به میدان فرستاد تا در مقابل ایمان زندی، محمدرضا اکبری، مهدی اسماعیلی، محمد شهریان و محمدرضا بهرام زاد از تیم ذوب آهن قرار بگیرند.
در این بازی رضا رنجبر بازیکن تیم ذوب آهن با تاثیرگذاری 18 موثرترین بازیکن میدان بود و امتیازآورترین بازیکن این دیدار را محمدرضا اکبری دیگر بازیکن تیم ذوب آهن به خود اختصاص داد، همچنین این بازیکن در تاثیرگذاری تیمش عدد 17 را به ثبت رساند.
در تیم شهرداری گرگان، امیر صدیقی با 15 و پری پتی با 14 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمشان بودند و پری پتی با تاثیرگذاری 16 موثرترین بازیکن تیم خود لقب گرفت.
همچنین در تیم گرگان حامد سهراب نژاد، عدنان دورقی و مبین شیخی هر کدام در تاثیرگذاری عدد 15 را برای خود ثبت کردند.
در این بازی پری پتی با کسب 14 امتیاز و 11 ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را کسب کرد.
نماینده گلستان با این برتری ارزشمند خانگی به امتیاز بیست و پنجم رسید و با 10 برد و 5 باخت جایگاهش در رده چهارم جدول رده بندی را مستحکم کرد.
شهرداری گرگان پنجشنبه 23 اسفند در هفته آخر دور مقدماتی این مسابقات در خانه با پالایش نفت آبادان بازی خواهد کرد.
مطابق قانون فدراسیون بسکتبال، برگزاری بازی در مرحله پلی آف بدون قرعه کشی بوده و تیم ها مطابق جایگاه جدول رده بندی با هم دیدار می کنند.
بر این اساس، تیم اول با هشتم، تیم دوم با هفتم، تیم سوم با ششم و تیم پنجم و چهارم در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند.
قضاوت بازی تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان را جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمد دوست و مهران کیش به ترتیب به عنوان داور اول و دوم و با حضور حمید گرامیان به عنوان ناظر داوری و مسعود قاسمی (مدیر تیم های ملی بسکتبال ایران) به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشتند.
دیدار رفت 2 تیم در اصفهان با نتیجه 74 بر 69 به سود ذوب آهن به پایان رسیده بود.
در جایگاه ویژه دیدار افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و مازیار صبحی بازیکن اسبق تیم بسکتبال گرگان در دهه 70 حضور داشتند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.