به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی لعیا جنیدی چهارشنبه شب در افتتاحیه طرحهای عمرانی شهرداری گرگان در ناهارخوران اظهار داشت: راهبردهای اتخاذ شده در انتخاب و چینش افراد در بدنه مدیریت کشور و استفاده از اقوام، فرهنگ ها و مذاهب مختلف اتحادی منحصر بفرد در ایران رقم زده است.
وی اضافه کرد: اتخاذ چنین راهبردی سبب شده باوجود تمام مشکلات تحمیلی از سوی دشمنان؛ ایران همچنان روی ریل توسعه باشد.
وی با یادآوری بکارگیری جوانان و زنان در پُست‌های مدیریتی گفت: خوشبختانه تعدادی زیادی از مدیران استان گلستان نیز از این قشر پویا هستند.
معاون حقوقی رییس جمهور همچنین گفت: امروز در شرایط انقباض اقتصادی هستیم اما اینکه مردم انبساط اجتماعی خود را حفظ کرده‌اند، خوشحال ‌کننده است.
جنیدی بدون اشاره به مستندات آماری و پژوهشی، افزود: مردم شمال کشور در قیاس با شهرهای بزرگ از نظر برنامه‌ها و پروژه‌هایی که سبب افزایش نشاط اجتماعی می‌شود، کم برخوردارند.
وی اظهار داشت: در عین حال وضعیت استان گلستان در جذب سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغال زا مطلوب است و طبق گزارش استاندار نرخ بیکاری استان روند کاهشی دارد.
به گزارش ایرنا استان گلستان به مرکزیت گرگان از تنوع زبانی، قومی، نژادی و مذهبی برخوردار است و این مزیت در کنار تنوع اقلیمی آن باعث شده نگارستان ایران نامیده شود.
2729/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.