سرهنگ محمود علی فر شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این باند با راه اندازی یک بنگاه معاملاتی اقدام به خرید خودروهای لوکس و املاک شهروندان می کردند.
وی گفت: متهمان با هویت جعلی که برای خود درست کرده بودند، با ارائه ارقام وسوسه انگیز اعتماد مال باختگان را جلب و به آنان چک های بی محل می دادند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: پس از گزارش یکی از مالباختگان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، اعضای این باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی، سه عضو اصلی این باند دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به 6 فقره کلاهبرداری جمعا به ارزش 90 میلیارد ریال از طریق خرید و فروش ملک و خودرو در شهر گنبدکاووس اعتراف کردند، از شهروندان درخواست کرد تا مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و درصورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را به انتظامی شهرستان اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از جان باختن سارق کابل های برق دراین شهرستان نیز خبر داد و گفت: جسد این فرد سابقه دار، امروز صبح در کنار یک تیر برق فشار قوی در حاشیه شهر پیدا شد.
سرهنگ علی فر افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد که سارق در حین سرقت کابل برق فشار قوی، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.