رییس هیات بسکتبال شهرستان گنبدکاووس عصر چهارشنبه در حاشیه آغاز این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: گنبدکاووس میزبان تیم های گروه E شامل شکلی تهران، مهتاب قم، رعد پدآفند هوایی فسا به همراه تیم احسان تولز گنبد است.
کوروش جهانبخش افزود: این مسابقات با حضور 20 تیم آغاز شد و تیم احسان تولز گنبد در چند مرحله بازی موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله به عنوان میزبان تیم های گروه E برگزار کننده مسابقات است.
وی عنوان کرد: در این مسابقات گنبدکاووس میزبان 70 بازیکن به همراه کادر فنی و تیم داوری می باشد که از همین رو نیاز است برخی از دستگاه های شهرستانی برای ارائه یک میزبانی مطلوب همراه این ورزش پرطرفدار در منطقه باشند.
رییس هیات بسکتبال شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بسکتبال گنبدکاووس که یک دوران درخشان را به ثبت رسانده بود، مدتی را در رکود گذارنده است و امروز که شاهد رشد آن هستیم باید همه برای پیشرفت آن کمک کنیم و واگذاری همه امور به اسپانسر و همراهی نکردن با آنها، می تواند لطمه زیادی به ورزش بسکتبال شهرستان وارد کند.
مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال دسته دو کشور در گروه E تا روز جمعه در گنبدکاووس ادامه دارد و بنا به اعلام کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، مسابقات گروه F این مرحله نیز با حضور 4 تیم دیگر همزمان با گنبدکاووس در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.