سرهنگ محمود علی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهم که از دوستان شاکیان پرونده بوده با سوء استفاده از اعتماد آنان نسبت به برداشت 200 میلیون ریال از حساب بانکی این دو شهروند اقدام کرده بود.
وی اضافه کرد: پس از طرح شکایت دو مال باخته، موضوع از طریق پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) انتظامی گنبدکاووس مورد بررسی قرار گرفت که درنهایت، متهم دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف نمود.
سرهنگ علی فر با تاکید برضرورت توجه بیشتر شهروندان به حفظ کارت حساب های بانکی و تغییر دوره ای رمز اول و دوم، از آنان درخواست کرد نسبت به فعال کردن پیامک حساب بانکی خود اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: با این اقدام درصورتی که از حساب آنان مبلغی برداشت شود از طریق پیامک می توانند متوجه شوند و درصورت مواجه شدن با موارد مشکوک در حساب های بانکی خود، مراتب را به پلیس فتا انتظامی گزارش نمایند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری دو سارق کیف قاپ در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی گزارش چند فقره کیف قاپی در سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ علی فر افزود: ماموران انتظامی با بررسی مکان های وقوع حادثه، موفق شدند دو سارق را دستگیر نمایند که به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده در رابطه با برداشت غیرمجاز از حساب بانکی دو شهروند گنبدی و نیز این دو سارق کیف قاپ با تشکل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.