دبیر هیات هاکی گلستان روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت : این مسابقات با شرکت 12تیم در اصفهان برگزار شده بود و تیم های مرکزی، اصفهان و سمنان اول تا سوم شدند.
نواب رضایی اظهار داشت: گلستان در مرحله گروهی با کسب پیروزی مقابل قم، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و تحمل شکست برابر سمنان به نیمه نهایی صعود کرده بود .
وی بیان کرد:این تیم در دیدار نیمه نهایی در جدال با استان مرکزی 4بر2 مغلوب شدند و از راهیابی به فینال بازماند.
وی گفت: هاکی بازان گلستان برای دومین بار در این مسابقات در برابر سمنان صف آرایی کردند که در دیدار رده بندی هم موفق به پیروزی نشدند با شکست یک بر صفر در مسابقه شامگاه دیشب (جمعه) به عنوان چهارمی این مسابقات رضایت دادند.
مهدی بهلول، امیر حسین کیا تپه ای، حمید رضا اصفیایی، عرفان مسعودی، امید رضا آباریان، ابوالفضل داد محمد خانی، فرهاد شاهی زاده، مهدی عرب احمدی، حسین احمدی، علیرضا شایگان، محمد مهدی تیموری و عرفان کیایی، بازیکنان تیم گلستان در این رقابتها بودند.
دبیر هیات هاکی گلستان همچنین از اعزام تیم زنان گلستان به مسابقات دور برگشت لیگ برتر هاکی خبر داد و گفت: این مسابقات که از 12 در استان مرکزی آغاز شده به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
گلستان در مجموع دور رفت این رقابت ها در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی گفت: هم اینک این رشته به صورت جدی و حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود و تلاش برای توسعه آن در دیگر شهرها نیز ادامه دارد.
نواب رضایی اظهار داشت: حضور در لیگ برتر، میزبانی از اردوی تیم های ملی زنان و مردان و برگزاری دوره های آموزش مربیان و داوران از برنامه های بلندمدت این هیات برای توسعه هاکی استان است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.