به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور هزار تماشاگر به قضاوت محمدرضا صالحیان به همراه مصطفی شریعتی و شهرام کرمی به عنوان داور اول و دوم و با حضور غلامرضا خوشکیفا به عنوان نماینده و ناظر داوری فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 21 بر 18، 18 بر 15، 23 بر 21 و 27 بر 24 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
تیم شهرداری در این دیدار با هدایت حمیدرضا کلاسنگیانی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه بابک نظافت (کاپیتان)، پری پتی، عدنان دورقی، امیر صدیقی و حامد سهراب نژاد وارد زمین شد.
یاران محمد قیاسی سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد نیز برای این بازی با ترکیب سجاد ابراهیمی، سینا هادی زاده، مهدی افخمی (کاپیتان)، صالح فروتن و نوید فراهانی آغازگر بازی بودند.
دیدار رفت 2 تیم در مشهد نیز با نتیجه 64 بر 62 به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با 9 بازی، پنج برد، چهار باخت و مجموع 14 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته دوازدهم (سوم دور برگشت) روز پنجشنبه هفته جاری در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.
تیم آویژه صنعت پارسا مشهد نیز با 10 بازی، 2 برد و هشت باخت و مجموع 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و باید روز پنجشنبه چهارم بهمن 97 در زمین خود میزبان پالایش نفت آبادان باشد.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان 9 تیم حضور دارند که رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت در جدول مقدماتی انجام می دهند و تیم های اول تا هشتم به ترتیب برنامه اعلام شده سازمان لیگ، رقابت های مرحله پلی آف را برگزار خواهند کرد.
2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.