به گزاش خبرنگار ایرنا تیم گلستان در کوارترهای اول تا سوم به ترتیب با نتایج 12 بر 16، 17 بر 24 و 13 بر 22 از حریف عقب افتاد و علیرغم برتری برتری 22 بر 21 در کوارتر چهارم در پایان نتیجه را به حریف واگذار کرد.
نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه گلستان برای آغاز این بازی از ترکیب مریم حبیبی زاده، مارال رحیم زاده، زهرا سوخته سرایی، مهلا بیژطاهری (کاپیتان) و ریحانه باقری استفاده کرد.
بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان نیز در آغاز بازی با نظر زهرا مرتضی زاده سرمربی خود با ترکیب نیلوفر مظاهری، محدثه قسی نباب، الناز سیاهی (کاپیتان)، مریم پورخلف و فائزه شهریاری وارد زمین شدند.
قضاوت این دیدار برعهده طیبه بادکوبه به همراه لیلا علیمرادی و ستاره یزدانی به عنوان داور اول و دوم و با حضور شهین لجیری به عنوان ناظر فنی بود.
در این بازی فائزه شهریاری از تیم پالایش نفت با کسب 23 امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان و تیمش بود و سارینا یوری با 11 امتیاز از تیم دانشگاه گلستان امتیازآورترین بازیکن تیم خود شد.
تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در پایان دور مقدماتی با انجام 10 بازی، چهار برد و 6 باخت و مجموع 14 امتیاز در رده چهارم گروه الف رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان ایران قرار گرفت و به مرحله پلی آف راه یافت.
تیم پالایش نفت آبادان نیز از 10 بازی مرحله مقدماتی 6 برد و چهار باخت با مجموع 16 امتیاز کسب و در مکان سوم جدول رده بندی این گروه جای گرفت.
در پایان دور مقدماتی رقابت های گروه الف لیگ برتر بسکتبال زنان ایران تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و هیرو هر دو از تهران، پالایش نفت آبادان و دانشگاه گلستان به مرحله پلی آف صعود کردند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.