به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز فعالیت این موسسه قرآنی که برخی مسئولان، فعالان و فراگیران قرآنی گنبدکاووس حضور داشتند، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول (ص) در سخنانی گفت: این موسسه که فعالیت آن از سال 89 آغاز شده هم اکنون 20 واحد آموزشی در سه استان گلستان، سمنان و قم دارد.
حجت الاسلام سیدابوالفضل حکیمی افزود: از مجموع 20 واحد آموزشی این موسسه 14 واحد آن با کمک فعالان قرآنی و خیرین در برخی شهرها و روستاهای بزرگ استان گلستان دایر شده است.
وی اضافه کرد: واحد گنبدکاووس در ساختمان وقفی با زیربنای 330 مترمربع متعلق به حاج رحیم حق پرست که جانباز 70 درصد و پدر شهید نیز می باشد، دایر شده و به علاقمندان فراگیری قرآن و مفاهیم در دو قسمت خواهران و برادران در گروه های سنی مختلف آموزش می دهد.
حجت الاسلام حکیمی، تربیت مربیان قرآنی را از رویکردهای اصلی موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول (ص) دانست و گفت: از ابتدای فعالیت موسسه تا زمان حاضر 30 دوره کاربردی تربیت مربی با حضور یکهزار نفر برگزار شده است.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت بیشتر مسئولان و خیرین از فعالیت های قرآنی درکشور، تصریح کرد: توجه به آموزش قرآن و مفاهیم آن و بکارگیری دستورات روح بخش این کتاب آسمانی در زندگی جامعه را از بسیاری آسیب ها مصون می دارد.
به گزارش ایرنا، واحد قرآن و عترت کریمه آل رسول (ص) گنبدکاووس در محل فاز دوم شهرک فرهنگیان کوچه پشت مسجد امام خمینی (ره) این شهرک واقع است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.