به گزارش روز شنبه روابط عمومی تعاون گلستان، موسی بی پاک در بازدید از کلینیک دندانپزشکی فعال شده از محل اعتبارات اشتغال فراگیر در شهر گرگان، اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای اجرای 27طرح در حوزه سلامت و با ایجاد شغل برای 110 نفر بوده است.
به گفته وی، در حوزه سلامت 38 طرح درمانی مصوب کمیته فنی بوده که به بانک های عامل استان برای پرداخت تسهیلات معرفی و 27 طرح وام گرفته اند.
وی افزود: سایر طرح ها در مرحله بررسی توسط بانک های عامل برای پرداخت وام قرار دارد.
بی پاک اضافه کرد: سلامت از جمله حوزه های دارای ظرفیت فراوان ایجاد فرصت شغلی است و در اولویت حمایت اداره کل تعاون استان قرار دارد.
وی تصریح کرد: در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال در حوزه سلامت این اداره کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان برنامه هدفمند پیش بینی کرده که 'کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و مشوق های بیمه ای' دو طرح حمایتی عمده برای کارآفرینان و کارفرمایان است.
مدیر توسعه کارآفرینی گلستان در مورد مجموع اعتبارات پرداخت شده از محل اشتغال فراگیردر استان هم گفت: از ابتدای امسال 520 میلیارد ریال به 104 طرح در حوزه های مختلف پرداخت که 523 فرصت شغلی از این محل ایجاد شده است.
استان گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 33نقطه شهری و یک هزار و 75 روستا سکونت دارند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.