به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فرمانداری شهرستان سیدرضا طباطبایی در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان واقع در شرق استان گلستان گفت: این میران تسهیلات درقالب 313 پرونده در کارگروه اشتغال شهرستان و استان گلستان تصویب و پرداخت شد.
وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت وام اشتغال، بدون اشاره به آماری از آنان خواست که در پرداخت تسهیلات بقیه پرونده های معرفی شده نیز شتاب کنند.
فرماندار مینودشت مچنین از امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده 'خشکسالی و سرما' در سال های 96 و 97 خبر داد.
درهمین پیوند رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مینودشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: برای بهره مندی متقاضیان بخش های 'کشاورزی، صنعت و خدمات' این شهرستان از تسهیلات پیش بینی شده روستایی و عشایری درسال جاری تعداد یکهزار و 51 پرونده به ارزش 580 میلیارد ریال و اشتغالزایی 2هزار و 790 نفر تشکیل شده است.
حبیب الله ابراهیمی اظهارداشت: از این تعداد 890 پرونده با نیاز تسهیلاتی 440 میلیارد ریال و اشتغال 2هزار و 240 نفر تصویب و به بانک های عامل معرفی شد.
وی اضافه کرد: بانک های عامل در مرحله اول از وام روستایی و عشایری 145 میلیارد و 700 میلیون ریال را برای ایجاد اشتغال 446 نفر پرداخت کردند.
به گفته وی، پرداخت وام به پرونده های باقی مانده منوط به ابلاغ بخش دوم تسهیلات روستایی و عشایر است.
وی، سهمیه اشتغال سال جاری مینودشت را یکهزار و 765 نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون از محل پرداخت تسهیلات روستایی و سایر بخش ها، یکهزار و 284 شغل ایجاد شده است.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.