به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که از صبح جمعه در دو زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، تیم های شرکت کننده درسه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم های شرکت کننده از استان های گیلان، مازندران، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و سه تیم از گلستان هستند که از هر گروه دو تیم به مرحله تک حذفی راه یافته و در این مرحله تیم های برنده به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه می یابند.
در گروه یک این مسابقات تیم های گیلان، یزد، خراسان جنوبی و سمنان، در گروه دوم تیم های آذربایجان شرقی، گلستان دو، خراسان رضوی، در گروه سوم تیم های تهران، قزوین، مازندران و در گروه چهارم تیم های گلستان یک و دو و خراسان شمالی حضور دارند.
بر اساس نتایج بازی های انجام شده تا لحظه ارسال خبر، از گروه یک، تیم سمنان با نتیجه دو بر یک گیلان را برد و از گروه سوم نیز تیم تهران با نتیجه دو بر صفر قزوین را شکست داد.
دبیر انجمن والیبال کارگران کشور درحاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این مسابقات که برای نخستین بار برگزار می شود، بها دادن به ورزش والیبال ساحلی کارگران است که گلستان و گنبدکاووس از قطب های مهم این رشته ورزشی محسوب می شوند.
حمید حق بین افزود: به دلیل اهمیت رشته والیبال ساحلی در گلستان و گنبدکاووس از این استان سه تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند اما تنها یک تیم آنان در رنکینگ کشوری محاسبه می شود.
وی اضافه کرد: از بازیکنان و تیم های برتر این دوره از مسابقات، اعضای تیم ملی کارگران جمهوری اسلامی به مسابقات المپیک کارگران جهان که تیرماه 98 در کشور اسپانیا برگزار می شود، انتخاب و اعزام می شوند.
حق بین گفت: براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات جهانی، محدودیتی در اعزام تیم از یک کشور نیست و فدارسیون والیبال کارگری کشورمان نیز در نظر دارد تا سه تیم مستقل به این مسابقات اعزام نماید.
وی تصریح کرد: بر این اساس یک تیم در قالب ملی و دو تیم استانی که تمایل به شرکت داشته باشند، درصورت توانمندی به مسابقات جهانی اعزام می شوند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/ 1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.