به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، سیدرضا طباطبایی در بازدید دیروز خود از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان افزود: نبود پزشک متخصص تمام وقت سبب شده تا خدمات این حوزه به مردم نامطلوب باشد.
وی اضافه کرد: با گذشت سه سال از شروع به کار این بیمارستان تنها تعدادی کمی پزشک عمومی و در طول هفته نیز تعداد کمی پزشک متخصص به این مرکز درمانی می آید.
طباطبایی گفت: حضور کمرنگ پزشک متخصص دربیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت و حضور تعداد زیادی بیمار در روزی که این پزشکان حضور می یابند، سبب شده تا رسیدگی به بیماران با مشکل مواجه شود.
وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مینودشت به گونه ای است که حضور پزشک متخصص تمام وقت در بیمارستان این شهرستان را ضروری کرده تا مردم بتوانند براحتی از خدمات آن استفاده نمایند.
فرماندار مینودشت، علاوه بر دیدار با مدیران، کارکنان و تیم پزشکی بیمارستان، از بخش های مختلف این مرکز درمانی شامل رادیولوژی، کلینیک تخصصی، اورژانس، داروخانه و بخش بستری نیز بازدید کرد.
در همین پیوند رییس شبکه بهداشت و درمان مینودشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان، هم اکنون 12 پزشک متخصص دارد که هر کدام دو تا سه روز در هفته به صورت پاره وقت در این مرکز درمانی حضور می یابند.
دکتر ابراهیم فدایی افزود: این بیمارستان اکنون با کمبود پزشک متخصص اطفال و داخلی مواجه است که در این زمینه پیگیری های لازم از طریق دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده است.
وی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان قول مساعد برای رفع این کمبود را تا پایان ماه آذر امسال داده اند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت که در دو شهر و 76 روستا سکونت دارند، درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.