به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در نود و نهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با اذعان به برخی شائبه ها در خصوص واگذاری تبلیغات شهری، اظهار داشت: در مورد مزایده ها و مناقصه ها در تمامی دستگاه ها مباحث پیرامونی مطرح می شود، اما براساس حدس و گمان نباید مکانیسم قانونی آن زیرسوال باشد.
به گفته وی، در مناقصه ها و مزایده های شهرداری گرگان نماینده سازمان بازرسی کشور حضور دارد و الزامات قانونی به درستی منظور می شود.
دادبود اضافه کرد: حذف عناصر زاید تبلیغاتی به همراه افزودن فضاهای جدید و پرهیز از تمرکزگرایی نقطه ای در حوزه تبلیغات شهری در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا واگذاری پروژه های تبلیغات شهری حسب مورد از سوی سازمان های زیباسازی و فرهنگی ورزش شهرداری گرگان انجام می شود.
شهردار گرگان همچنین از ابلاغ نامه کمیته حل اختلاف استانداری در ارتباط با موضوع روگذر غرب گرگان خبر داد و گفت: با مذاکرات صورت گرفته عملیات اجرایی این پروژه باید درهمین هفته آغاز می شد که به سبب در پیش بودن ایام سوگواری ،کلنگ زنی آن در آینده نزدیک (متعاقبا) با حضور مدیران استانی و شهرستانی انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا شورای شهر گرگان در نشست 10 شهریور خود با احداث تقاطع غیرهمسطح با هزینه ای حدود 220 میلیارد ریال در محدوده 60 متری افسران منتهی به میدان بسیج درغرب این شهر موافقت نمود، اما کمیته تطبیق فرمانداری گرگان طی نامه ای به رییس شورا این مصوبه را باطل اعلان کرده بود.
به گفته یکی از مدیران شهرداری گرگان، این تقاطع در صورت اجرا به طول 2هزار متر و عرض 60 متر به کاهش ترافیک مناطق غربی شهر کمک می کند.
در این نشست لایحه های اصلاح و احداث دیوار سنگی در بخش باز رودخانه النگدره، فروش یک قطعه زمین شهرداری، واگذاری حق السهم شهرداری در بخشی از شهر، مساعدت مالی به خانواده یکی از کارکنان شهرداری مطرح و به تصویب رسید.
همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر با اظهار تاسف از جان باختن یک کودک در ناهارخوران گرگان، گفتند که صرف واگذاری مدیریت یک مکان یا خدمتی به بخش خصوصی نافع نظارت شهرداری در آن بخش نیست ومی بایست رفع خطرات احتمالی به طور جدی پیگیری تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.
به گزارش ایرنا این کودک عصر چهارشنبه گذشته به داخل چاه فاضلاب سرویس بهداشتی ناهارخوران گرگان سقوط کرد و متاسفانه جان باخت.
شورای اسلامی شهر گرگان مرکز استان گلستان 9 عضو دارد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.