احد ارمشی چهارشنبه شب و پس از کسب برتری مقابل تیم شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس اظهار داشت: در بازی اول براساس شرایط خاص آن بازی نتوانستیم اصل بازی خود را در زمین به نمایش بگذاریم ولی بازی امشب نشان داد که تیم گنبد از ریتم و آهنگ مناسب در اداره بازی بهره می برد.
وی افزود: تیم گنبد به شکل تیمی خودش رسیده و این روند ادامه خواهد داشت و هر بازی شاهد بهتر شدن آن خواهیم بود زیرا بازیکنان این تیم میخواهند ثابت کنند می توانند مدعی باشند و اینگونه باقی بمانند. ارمشی گفت: تماشاگران با حضور پرشور خود انرژی وصف ناشدنی به تیم انتقال می دهند که این موضوع، بازی در گنبد را برای هر تیمی سخت می کند.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز در پایان دیدار تیمش در گنبد گفت: شهرداری گنبد در خانه بازی می کرد و از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را کرد و البته تماشاگران هم حمایت تمام عیار از تیم محبوب خود کردند.
جاوید محسنی نیا افزود: برخی عوامل هم دست به دست هم دادند تا این دیدار با شکست تیم ارومیه به پایان برسد.
وی در خصوص داوری این دیدار هم گفت داور در دو مقطع از بازی که تیم ها نزدیک به هم حرکت میکردند دچار اشتباه شد و این اشتباهات باعث شد تیم ما از نظر روانی به مشکل بخورد و البته این اشتباهات در نتیجه بازی هم تاثیر داشت.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته دوم مسابقات والیبال لیگ برتر مردان کشور عصر، چهارشنبه میزبان شهرداری ارومیه بود که با کسب نتیجه 3 بر صفر، قاطعانه بر میهمان خود غلبه کرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.