به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا مدیرکل امور کتابخانه های گلستان گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی، برنامه نرم افزاری و سخت افزاری دارای اهمیت بوده، اما این جایگاه در استان مغفول مانده است.
رضا قوانلو اظهارداشت: بخشی از تفاهم نامه در راستای احیای این شرایط است.
به گفته وی، ساختمان کمیته امداد گنبدکاووس قرار است به کتابخانه عمومی تبدیل شود و ازسوی دیگر برگزاری نشست های کتابخوان، نقد و بررسی، مسابقه کتابخوانی و عضویت کارکنان کمیته امداد در کتابخانه های عمومی دیگر بخش های این تفاهم است.
اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد گلستان هم با بیان این که ظرفیت خوبی در جامعه هدف برای توسعه کتابخوانی وجود دارد، اظهار داشت: اجرایی شدن تفاهم نامه به این امر کمک می کند.
در حاشیه نمایشگاه کتاب گلستان نشست کتابخوان با حضور کارکنان کمیته امداد برگزار و کتاب های 'زکات'، 'من مهرانم'، 'داستان های شگفت انگیز صدقه' و 'فواید' معرفی شد.
معرفی کتاب 'آلبوم خانه استرآباد' اثر محمود اخوان مهدوی و کارگاه آموزشی تصویرسازی کتاب کودک از دیگر برنامه های جنبی روز پنجم نمایشگاه بود.
به گزارش ایرنا فعالیت دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان 18مهر آغاز شد و عصر امروز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های استان پایان می یابد.
این نمایشگاه با حضور 466 ناشر داخلی در محل نمایشگاه بین المللی استان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا دایر است.
24 ناشر از گلستان در این نمایشگاه حضور دارند که 9 ناشر اهل سنت هستند.
در این نمایشگاه 73هزار عنوان کتاب در 259 غرفه ارائه شده است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.