به گزارش ایرنا، علی اصغر فاضلی روز پنجشنبه در همایش افتخار به گذشته، امید به آینده ویژه دختران شاهد شاغل در دستگاه های اجرایی گلستان اظهار داشت: در تمام دستگاه های اجرایی، بانک ها و شرکت های فعال در گلستان، بیش از 11 هزار و 200 فرزند شهید و جانباز و همسر، برادر و خواهر شهید مشغول به کار هستند.
وی تاکید کرد: ماموریت بنیاد شهید در بحث اشتغال با توجه به وجود جمعیت بیکار در میان فرزندان شهدا و جانبازان، همچنان ادامه دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با قدردانی از مسوولان برای برگزاری این همایش افزود: وجود دختران شاهد در دستگاه های اجرایی نتیجه سرمایه گذاری خانواده ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها برای تربیت نیروهای توانمند است.
به گزارش ایرنا، کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان نیز در این همایش اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهدا و زنده نگه داشتن و حفظ پیام آنان مهمترین وظیفه اقشار مختلف جامعه است.
وی افزود: بیش از 380 نفر از دختران شاهد شاغل در دستگاه های اجرایی استان گلستان در همایش افتخار به گذشته، امید به آینده شرکت کردند.
برگزاری کارگاه آموزشی با 2 موضوع رفتار سازمانی، خودباوری و حفظ صیانت اجتماعی با حضور مدرسان برجسته از دیگر برنامه های اجرایی در این همایش بود.
حدود 33 هزار رزمنده از استان گلستان در جنگ تحمیلی شرکت داشتند و این استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده است و افزون بر این 13 هزار جانباز و یک هزار و 178 آزاده دارد.
3042/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.