فرج الله رزاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت این مدارس که مجموعا دارای 60 کلاس درس می باشند، 83 میلیارد و 130 میلیون ریال توسط نیکوکاران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان هزینه شده است.
به گفته وی، از مجموع هزینه انجام شده برای ساخت این مدارس، 21 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیرین و بقیه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین شده است.
رزاقی اضافه کرد: عملیات اجرایی تعدادی از این مدارس در سال های 93 و 94 آغاز شده بود که به دلیل مشکلات مالی دولت و تخصیص نیافتن بموقع اعتبارات، بههر برداری از آنها تا امسال به طول کشید.
وی با قدردانی از کمک های خیرین و نیز بنیاد برکت برای ساخت یک مدرسه 16 کلاسه گفت: به جز یک مدرسه 6 کلاسه که در شهر گنبدکاووس در روز اول مهر افتتاح شد، بقیه مدارس درمناطق محروم روستایی این شهرستان احداث شده و بتدریج تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: مدارس آماده افتتاح گنبدکاووس که دو، سه، چهار، 6 و 16 کلاسه هستند، درمجموع پنج هزار و 583 متر مربع مساحت دارند.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان در سال تحصیلی جاری افزون بر 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.