به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا طباطبایی روز پنجشنبه در بازدید از نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس اظهار داشت: رسانه ها همچنین باید نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم با ارائه تحلیل های درست، تبیین مواضع دشمن و انعکاس اخبار موثق اهتمام داشته باشند.
وی بابیان اینکه تعمیق وفاق و وحدت در جامعه مورد تاکید رهبری انقلاب، ریاست جمهوری و دیگر قوا و ارکان نظام جمهوری اسلامی نیز هست، تصریح کرد: هم اکنون وفاق خوبی در بین نخبگان و اقشار جامعه وجود دارد که باید تلاش شود این وفاق تقویت شده و مستحکم تر شود.
طباطبایی با اشاره به دشمنی دنیای استکبار با نظام جمهوری اسلامی، ضرورت معرفت آحاد جامعه به ریشه این دشمنی ها و تلاش رسانه ها در راستای آگاهی بخشی مردم در این زمینه، خاطرنشان کرد: یک اصل مهم در دشمن شناسی این است که بابد بدانیم دشمنی آمریکا، اسرائیل و برخی حامیان آنان با انقلاب اسلامی و به طور کلی با اسلام، بنیادین است.
وی تصریح کرد: ممکن است دشمنان در راستای برخی تاکتیک ها که از مقامات نظام جمهوری اسلامی اعمال می شود، از مواضع خود عقب نشینی کنند اما دشمنی آنان با انقلاب اسلامی هرگز از بین نمی رود.
فرماندار مینودشت ادامه داد: یکی از سلاح های مهم دشمن در جنگ اقتصادی، سلاح رسانه و تبلیغات است که بسیار برنده نیز هست و برای کند کردن این سلاح دشمن، رسانه های کشور نیز باید در راستای وحدت بخشی به جامعه و منافع ملی حرکت نمایند.
طباطبایی بابیان اینکه امروز دولت درخط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد و در این راه مظلومانه تلاش می کند، تصریح کرد: امروز هر رسانه ای که خلاف این جهت گیری ها حرکت نماید در واقع به نظام اسلامی و ارزش های آن، خیانت کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزد.
وی با یادآوری مذاکرات هسته ای و توافق برجام، گفت: مذاکرات انجام شده به دنیا فهماند که نظام جمهوری اسلامی اهل مذاکره است و با توافق برجام و مذاکرات انجام شده برای این توافق، بسیرای از تبلیغات منفی علیه کشور خنثی شد.
طباطیایی اضافه کرد: امروز اگر آمریکا یک طرفه از برجام خارج می شود، کشورهای دیگر با آن همراهی نمی کنند و این نشان از ثمربخش بودن مذاکرات است و نباید از یاد ببریم که اقدامات اخیر آمریکا نیز در راستای دشمنی بنیادین با انقلاب و اسلام است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی خود به درختی تنومند تبدیل شده و همچنان با عزت، قدرت و اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد.
فرماندار مینودشت در پایان سخنان خود با قدردانی از تلاش هایی که در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام انجام می شود، گفت: ایرنا با ارائه اخبار و تحلیل های خبری موثق و صحیح، در انجام رسالت آگاهی بخشی به اقشار مختلف و تعمیق وحدت و وفاق بین آحاد جامعه و نیز حمایت از دولت به درستی به وظایف خود عمل می کند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.