به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت ها که در 2 رده سنی زیر 13 و زیر 15 سال برگزار شد، 73 راکت به دست از 17استان کشور در 2 بخش پیلت اسکواش و اسکواش معمولی حضور داشتند.
در پایان این رقابت ها نتایج زیر به دست آمد:
**در بخش پیلت اسکواش:
رده سنی کمتر از 13 سال، زهرا دادخواه از اصفهان با نتیجه 3 بر صفر دنیا دارابی دیگر اسکواش باز اصفهانی را شکست داد و قهرمان شد و بیتا اعظمی به همراه فاطمه سعادتی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
همچنین در رده سنی کمتر از 15 سال این بخش، گلاره حاجی آقایی از گیلان با نتیجه 3 بر صفر برابر مبینا عضد از یزد پیروز شد، عضد مدال نقره گرفت و یگانه طاهریان و سوین پور ایراندوست بطور مشترک به مقام سوم رسیدند.
**در بخش اسکواش معمولی:
در دیدار نهایی رده سنی کمتر از 13 سال، تارا سعادتی از فارس قهرمان شد، پارمین نکوپایان از تهران به مقام دوم رسید و نازنین تقی نژاد به همراه ثمین حسن پور به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
همچنین ستایش پزشکی در فینال رده سنی کمتر از 15 سال از استان مرکزی با برتری در برابر نرگس سلطانی از گلستان به مدال طلا دست یافت و فاطمه فلاحتی به همراه بهاره قائدی بطور مشترک سوم شدند.
در پایان از سوی مسوولان برگزاری رقابت ‌ها، به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء شد و یک حکم قهرمانی نیز از سوی فدراسیون ورزش دانش آموزی داده شد.
این رقابت ها به مدت دو روز در خانه اسکواش گرگان برگزار شد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.