به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی برقرار در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر اظهار داشت: مردم باید ایمان و اعتقاد محکمی داشته باشند و در برابر برنامه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.
وی افزود: صبر و مقاومت کلیدش تقوا است که باید در همه امور تقوا پیشه کنیم و این تقوا شرط پیروزی است.
وی بیان داشت: ما باید در برابر این مشکلات مقاومت و ایستادگی داشته باشیم، زیرا در زمان انقلاب و جنگ با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسیدیم.
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به این که با یک خاور لوازم منزل به این شهر آمدم و همین مقدار لوازم هم دارم، گفت: تمام دارائی امروز من 1.5 هکتار زمینی است که از پدرم به ارث برده ام.
برقرار تصریح کرد: من هم مانند همه مردم با مشکل اقتصادی مواجه ام، اما به عنوان یک روحانی از عده ای که در صدد سست کردن ایمان و اعتقاد مردم هستند، فحش هم می خورم.
وی با بیان این که من مسائل سیاسی را به درستی بلد نیستم، خاطرنشان کرد: همه مشکلات هم نمی شود به گردن مسئولین انداخت، در برخی مواقع هم خود ما مردم مقصر هستیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن 17 شهریور و سالروز جمعه سیاه گفت: امروز عده ای سعی دارند که عقاید را سست کنند، اما اگر به گذشته برگردیم و از آنان درس بگیریم، می توانیم به پیروزی برسیم.
1648/3014
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.