چطور بلیط اتوبوس سمنان تهران ارزان‌قیمت رزرو کنیم؟ در ادامه راهکارهای برای کاهش قیمت بلیط اتوبوس سمنان تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انتخاب شما در سفر به سمنان اتوبوس یا هواپیما است؟ وقتی با اتوبوس در دل جاده‌های منتهی به تهران سفر می‌کنید. در اتوبوس کنار آدم‌های می‌نشیند که داستان‌های متفاوتی دارند. عده‌ای برای سفر کاری به سمنان می‌آیند، برخی دیگر برای تفریح بلیط اتوبوس سمنان تهران را می‌خرند. در اتوبوس پنجره کنار می‌زنید، حرکت اتوبوس را در مسیر تماشا می‌کنید. داستان سفر با اتوبوس، بلیط اتوبوس سمنان تهران متفاوت است.

شهر کویری سمنان

سمنان از شهر‌های بین مسیر تهران به مشهد است. اغلب مسافران چند ساعتی را برای استراحت در این شهر توقف می‌کنند، اما سمنان شهر گذر نیست. اگر چند روزی را در سمنان بمانید احتمالا همه کوچه‌های این شهر را نشناسید. همچنین نیمه شمالی این شهر آب‌وهوا معتدل دارد، آب‌وهوا نیمه جنوبی گرم و خشک است.

بازارهای قدیمی و مدرن

در سمنان بازار‌های قدیمی به قدمت هزار سال و بازار‌های مدرن و لوکس وجود دارد که تجربه خرید از هر کدام از این بازارها متفاوت است. بریم از بازار‌های سمنان خرید کنیم.

بازار بزرگ سمنان

بازار بزرگ سمنان فقط بازار نیست، بخشی از تاریخ سمنان است. بازار بزرگ سمنان بخش‌های مختلفی از جمله: حمام سنتی، مسجد و مغازه دارد. در بخش‌های این بازار می‌توانید کتیبه‌های قدیمی را ببینید.

 

 

چرا نباید از حرکت اتوبوس جا بمانیم؟ (2)

 

تیمچه ولی‌عصر سمنان

تیمچه ولی‌عصر سمنان در خیابان امام خمینی این شهر قرار دارد. در این پاساژ انواع مختلف کیف و کفش و لباس با برند‌های متفاوت عرضه می‌شود. اگر دنبال خرید به‌صرفه و اقتصادی هستید در سفر به سمنان به این پاساژ بروید.

برج تفریحی و تجاری ققنوس

این برج از لوکس‌ترین مراکز خرید سمنان است، در این برج می‌توانید برند‌های برتر در زمینه کیف، کفش را ببینید. قیمت برج تفریحی و تجاری ققنوس بالا است؛ اما اجناس باکیفیت هستند. پس قیمت متناسب باکیفیت کیفت و کفش است. در طبقات بالا این برج رستوران، کافی‌شاپ قرار دارد که خستگی روز را طعم خوشمزه غذا محلی سمنان از تنتان بیرون کنید.

مجتمع تجاری صدف

معروف‌ترین مجتمع تجاری در سمنان، مجتمع تجاری صدف است. این مجتمع دو بخش تجاری و پزشکی دارد که بین مردم شهر به ساختمان پزشکان صدف معروفیت دارد. البته توجه کنید که این مجتمع از ساعت 16 به بعد شروع به کار می‌کنند.

اکنون که سوغاتی سفر را از بازار و پاساژ سمنان خرید کردیم. نوبت به خرید بلیط اتوبوس سمنان تهران است. به نظر شما چطور بلیط اتوبوس سمنان تهران را بخریم؟

خرید حضوری بلیط

برای خرید بلیط اتوبوس تهران سمنان و سمنان به  تهران دو مسیر پیش روی ما قرار دارد. اول اینکه حضوری به ترمینال سمنان برویم، بلیط اتوبوس سمنان تهران را حضوری بخریم. دوم اینکه بلیط اتوبوس سمنان تهران را غیرحضوری یا آنلاین از علی‌بابا در چند دقیقه بگیرم. یکی از معایب روش اول هدررفت زمان است. بلیط اتوبوس سمنان تهران درزمان حضور ما در ترمینال نباشد، ساعت‌های زیادی را در ترمینال منتظر اتوبوس باشیم. اما در روش دوم بعد از اینکه بلیط اتوبوس سمنان تهران را آنلاین از علی‌بابا خریدم، بدون معطلی سفر به تهران را شروع می‌کنیم.

خرید اینترنتی

علی‌بابا همسفر همیشگی سفر‌ها است، پس با خیال راحت بلیط اتوبوس سمنان تهران را از علی‌بابا بخرید. برای خرید بلیط اتوبوس سمنان تهران به سایت یا برنامه علی‌بابا سری بزنید. در سایت یا برنامه علی‌بابا از قسمت اتوبوس مبدا را سمنان و مقصد را تهران وارد کنید. بعد از انتخاب اتوبوس مدنظر سراغ انتخاب صندلی بروید. بعد از اینکه صندلی خود را در اتوبوس پیدا کردید، مشخصات خود را در سایت یا برنامه علی‌بابا بنویسید. بعد از تایید اطاعات شخصی و اتوبوس، هزینه بلیط اتوبوس سمنان تهران را بپردازید.

قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس بستگی به زمان سفر و مسافت دارد. معمولا هزینه بلیط اتوبوس مسافت‌های دور بیش‌تر از هزینه بلیط اتوبوس مسافت‌های نزدیک است. در روز‌های شلوغ سفر به‌خاطر تقاضای بالا هزینه بلیط اتوبوس سمنان تهران بیش‌تر می‌شود.

بلیط ارزان اتوبوس

چطور بلیط اتوبوس سمنان تهران ارزان‌قیمت رزرو کنیم؟ در ادامه راهکارهای برای کاهش قیمت بلیط اتوبوس سمنان تهران به شما پیشنهاد می‌کنم.

_ سفر در زمان خلوت سفر

_ خرید بلیط اتوبوس لحظه آخری

 

چرا نباید از حرکت اتوبوس جا بمانیم؟ (3)

 

استرداد بلیط اتوبوس

اگر تصمیم دارید که سفر به سمنان را برای چند روز یا چند هفته دیگر تمدید کنید. بلیط اتوبوس سمنان تهران را از سایت علی‌بابا استرداد کنید. برای استرداد بلیط اتوبوس سمنان تهران به سایت یا برنامه علی‌بابا بروید. استرداد بلیط اتوبوس سمنان تهران شامل موارد زیر است:

_ ورود به بخش سفر‌های من

_  جست‌وجو شماره سفارش بلیط اتوبوس سمنان تهران

_ قبول قوانین استرداد

_ استرداد بلیط اتوبوس سمنان تهران

_ واریز هزینه استرداد به‌حساب بانکی

زمان سفر سمنان

فاصله سمنان تهران 225 کیلومتر است که حدود دو ساعت و 30 دقیقه تا سه ساعت سفر با اتوبوس طول می‌کشد.

ساعت در ترمینال

حدود یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس در ترمینال سمنان حضور داشته باشید. البته اگر با ترمینال آشنایی دارید 30 دقیقه قبل از ساعت بلیط اتوبوس سمنان تهران به ترمینال بیاید.

ترمینال مقصد

سفر با اتوبوس از مقصد ترمینال سمنان شروع می‌شود، حدود دو تا سه ساعت بعد به ترمینال جنوب می‌رسید.

نکات مهم سفر

نکات مهم و ضروری را در سفر  با اتوبوس شامل موارد زیر است:

_ در اتوبوس با صدای بلند صحبت کنید؛

_ کفش خود را در اتوبوس باز نکنید؛

_ با صدای بلند موسیقی یا فیلم نبینید.

رعایت این نکات باعث می‌شود که شما وهمسفرانتان سفر راحتی به تهران داشته باشید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.